Vaak gestelde vragen

Bestellen en levering

Wanneer wordt de bestelling verzonden?

De levertijd is ongeveer 2 tot 3 werkdagen!

Hoe wordt de bestelling verpakt?

Alle producten worden verstuurd in stevige verpakkingen. Dit zorgt ervoor dat u uw producten heel binnenkrijgt.

Kan ik de bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja, dat kan. Bij het afronden van de bestelling kiest u de optie "afleveren op ander adres".

Betaling

Wat is de status van mijn bestelling?

U kunt de status van uw bestelling volgen door op de link in de bevestigingsmail te klikken. Deze mail heeft u ontvangen na het afronden van uw bestelling.

Productie en houdbaarheid

Het meel wordt bij ons bedrijf nog op traditionele wijze tussen de stenen gemalen. Het voordeel hiervan is dat al het goede uit de tarwekorrel bewaard blijft en een lekkere smaak aan het eindproduct geeft. In de meelfabrieken wordt de kiem uit het meel gehaald want die maakt het product kwetsbaar voor bederf. Vandaar dat meel in de supermarkt veel langer houdbaar is maar veel minder van smaak is.

Onze producten zijn tenminste houdbaar tot 4 maanden na productie. Het komt een enkele keer voor dat er raggen of wormpjes in het meel zit. Erg vervelend en misschien een beetje schrikken! Helaas kunnen we dit niet helemaal voorkomen. We willen echter geen kunstmatige stoffen toevoegen, of de kiem uit het meel halen. Heeft u raggen of wormpjes in uw meel? Laat het ons direct weten, we sturen u een nieuw pakje meel op!

Annuleren

Kan ik mijn order annuleren of terugsturen?

Mochten de producten niet bevallen of smaken, laat het ons weten! Bel ons op 0118 551323 of mail naar info@brasserskorenmolen.nl.

Klachten

Mocht u nog klachten hebben over een product of levering dan kunt ons daarover van maandag t/m zaterdag telefonisch op de hoogte stellen op het nummer of via de mail: info@brasserskorenmolen.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat de klacht snel en correct wordt afgehandeld.